Friday 1 July 2011

Serabut betol la kalu jadi mcam ni..!

Adoy, xsangka plak smpai jadi mcm ni skali, daniel ni la selok sngat nak naik keter, 
bley die bantai sauk keter ofis wat gi jenjalan, aku da rasa da xsedap hati, tp die wat selamba, aku pon wat selamba la.. di dalam hati ni ada gak la perasaan ragu2 nak follow.. 
tengah syok je jenjalan nak menuju ke destinasi, satu panggilan mengejutkan otak kami! umi daniel call, iaitu mak sedara aku, die tanya kemanakah kereta dan kami pergi, dan daniel pon menjawab yang pergi amik utang la.. budak tu pon satu, mcm sial je perangai, susah btol nak byar utang, mcm2 lasan bagi, sng citer kitorang pergi je terus ke tempat nye.. 
belakang citer, kesian daniel kener marah..huhu.. aku membisu tak ber kata apa, cuak kot.. ye la aku pon bersubahat juga, ermm.. mana x kene marah nyer, daniel da la ada kes excident yang hampir meragut nyawa beliau, ni die wat lagi! aku pon bodoh! xpikir panjang,, pikir nak mudah n sedap je..hurmm..
mcm mana bley kantoi?
hahaha! botak! , iaitu pekerje skali nan aku, die g ofis coz vincent da pulang dari kl, mungkin ada kerja la yang nak dibuat, diorang smpai ofis, tengok keter da xada..haha! then report la mak teh mak teh plak report kat pak teh, pakteh tu BOSS syarikat aku.. adoi..masak2.. xtau la pa jadi nanti.. mereka ber2 ada kat kl ada meeting, blik nanti masak la kami..
tp yng pling masak surya la..mana x nyer kunci ofis ada nan die, kunci keter ada dalam ofis, so surya la yng kener.. botak plak tokok tambah citer tentang surya, hurmmmm... die poanas kat surya kot..hahaha!
so kitorang tunggu la citer biler MADAM N BOSS blik nanti..
apa la jadi nanti ek.. kitorang cuak ni..
aku pling cuak takut kene benti kerje je..
da dapat kejer elok2 ni..kener benti kerje manalah aku nak cari kejer lagi..
kerje..kerje...kerje.!



No comments:

Post a Comment