Monday, 4 July 2011

lega.. tapi x lega jugak...

sambung pada kes rembat keter hari yang lalu..
aku da juper pakteh n makteh,
aku terang segala nye kat mak teh, tapi kat pak teh x nterang pon lagi,, gelap je..
mak teh xada hal, die cume pesan supaya nasihat kan si daniel,
aku mengaku aku salah, yela sepatot nye aku bley halang daniel dari melakukan perkara tersebut..
so, lega la aku yang mak teh x mara aku sngat, tp mmng x marah pon la,
yang x lega nyer, pakt teh, die tarik muka lagi nan aku, surya pon die keras gak.. hurmm mcam mana la kitorang nak lembut kan hati die ek,
smalm aku nak amik buku sale dalam blik die, aku da nampak buku tu kat mana padahal, tapi aku saje2 wat2 tanye buku tu kat mana, aku tanye ' pak teh, buku sale kat mana?' dengan sedang menaip keyboard di hadapan nye, selepas 13 saat kemudian, baru die menunding jari arah buku tersebut, die x ckap sepatah pon time tu.. hurm... ke main ketat lagi muka die,
adoyyy!!
susah hati la kitorang kalu mcam ni.. tunggu aje la, masa saja yang dapat menentukan segalanye..
apa yang penting kitorang janji, perkara yang sama tidak akan berulang lagi...

                                                                                                                                                            -izad

No comments:

Post a Comment