Friday 1 July 2011

Kupikirin Ku Sudah Lambat...

aku bngun tido tengok jam da jam 9 pagi!
da la tu time kejer aku, kul 9 time kejer kul 9 bngun, GILE!
so aku pon bangun tanpa berus gigi, dengan tak mandi, dengan tk basuh muka walaupon mencuci taik mata.. 
trus aku sarung baju kemja-t nasib baik ari ni ari sabtu bley pakai bebas, so xyah la ku nak iron2 pejadah bagai..
aku kuar blik mcm kener kejar berok belari..lari..lari..lari..
pancit,, aku pon jalan je la, well transport xada..pejalan kaki la kiter jadi nyer...
smpai ofis aku trus ke mesin punchcard,
FFFUUUHHH!!!!
laga rasa nya jam kat mesin tu baru menunjukakan jam 8.54.. aku ada masa 6 minit lagi wok.. gempak ah.. tahniah keatas diri aku,
hahaha... xlambat aku, nasib baik..
tp yang penting aku rase diri ku belengas dan melekit, gigi ni plak rasa tebal je, rambut plak gatl2 mcm ada kutu wat perkampungan plak..
dari aku jaga kat bawah sebagai ticketing, trus aku naik ats, yela, t kantoi plak aku xmandi..hoho.. dala kat bawah semua cewek2.. kener la cover line sket, maruah ku ini amat la bermakna... hee...
apa yang penting jam henset ni la wt hal! xbunyi plak die alarm, keypad lock tol!
sampai ofis plak, dengar dari mulut surya, sakit nye perot..hahaha samalah kiter, aku pon lapar gak, xper..bertahan je la, poket kering la katakan..


                                                                                                                                                            -izad

1 comment:

  1. Eeeeeeeeeeeeeee .............
    busuk ! busuk ! busuk !
    ngeeee , tak gosok gigi !
    patut muke lain macam je ary ni ...
    tak mandi rupenye :P
    lain kali jangan buat gitu dah !
    buat alarm sume phone yang ade kat blik tu !
    pastu kejot sume yang ade ...
    hahahaha ...
    ni mesti tido lambat kan !
    surya pon bngun lambat ary ni !
    tapi sampai office orang paling awal :D
    hahahaha
    ingat dah lambat takdi !
    lupe buat jam cepat 15 minit !
    hehehehe :D
    ingat nak buat nasi goreng tapi dah tak sempat !
    hahaha
    padahal sempat sangat !
    aissshhh !!!!!!!!
    mcam mcam SURIZ ni !!!!
    DA taktau lahhh bngun pkul bape ary ni kan !
    yang tu lagi sorang !
    matahari dah terbit kat kepale pon tak bape nak sedar ag !
    tido ape lahhhh mcam tu lame lame ! :)
    pape pon DA mmg bole jadi raja tido !
    orang lain tak bole kalah ngan dye !
    hehe :D hubby ! hubby ! ape lah awok ni !
    :)
    :D

    ReplyDelete