Tuesday, 5 July 2011

:(

sume dah masuk blaja ! ase sedih plak kene tinggal .... errrmmmmm .....
kwan makin ary makin kurang :(
cume tinggal kwan office jea .... sedih :(
camne taknak bagi ase menyesal tak blaja ekkk .....
tapi mmg akan menyesal pon kan kan ????
bagi la pendapat ?????
mane tau kan nanti surya bole gune pendapat korang kan kan ????
surya dah taktau nak pkir camne ag ......
makin lame makin bnyak masalah :(
makin ary makin surya ase nak lari jauh jauh takde orang tau , pastu duk sendiri sendiri ...
berdikari ....
surya tak tau lahhh ..... surya suke sangat buat masalah ....
setiap bnde yang surya buat sume nye berkaitkan masalah .....
sb tu surya ase nak duk jauh jauh :(
hati ase nak tapi badan tak gerak gerak ag ... hehe
ermmmm, camne ekk !
surya ase cam dah tak nak menyusahkan orang dah !
sb tiap kali surya buat bnde bnde sume menyusahkan orang !
orang pon dah benci ngan surya ....
dengan perangai surya .....
dengan sume sume la yang surya buat !
ermmm ... tak tau la nak ckap ape dah ....
senang cite mmg surya pembawa masalah la .....
letih la camni ! sume surya buat sume salah kan ! :(

Ya Allah Ya Tuhan Ku !
berikanlah aku petunjuk dan jalan yang benar agar aku tidak tersesat ke jalan yang tidak diredhai oleh Mu !
Amin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment